miercuri, 5 februarie 2014

Păpuşa din lingură de lemn

        Principalele activităţi de învăţare propuse în cadrul activităţii:
1.Discuţii pregătitoare- imaginea din cartea uriaşă unde elevii îşi realizează singuri jucăria-păpuşă
2.Prezentarea de pe internet a unor produse asemănătoare
3.Prezentarea etapelor de lucru
4.Descrierea materialelor de lucru şi realizarea pas cu pas în paralel cu slide-urile a păpuşilor (fetele costumul popular pentru fete, băieţii cel de băiat)
5.Evaluare- prin „Turul galeriei”
        Activitatea s-a desfăşurat în 23 ianuarie 2014 şi a fost foarte aşteptată. Când au aflat că trebuie să-şi realizeze singuri o jucărie din lingură de lemn, în fiecare zi de şcoală, întrebau cât mai este până vor face jucăria, deşi li se răspundea de fiecare dată cu ziua şi ora. Nerăbdarea au simţit-o şi părinţii care au fost obligaţi să cumpere lingura cu trei săptămâni înainte.
        În timpul activităţii, ca de fiecare dată când sunt mândri de ce fac, se lăudau cu fiecare pas, întrebau ceva doar ca să fie  remarcaţi. Şi-au dovedit creativitatea în timpul lucrului, nici un elev nu a realizat costumul naţional la fel. Produsele muncii lor au fost apreciate şi de părinţi, faptul că au reuşit cu mâna lor o jucărie este un imbold pentru activităţile de acest gen în viitor.
      La sfârşitul activităţii, pentru că a doua zi se sărbătorea „Ziua Unirii”, au dansat „Hora Unirii” împreună cu păpuşile lor, activitate care a adus în atenţia lor şi percepţia, după capacitatea de înţelegere specifică vârstei, a semnificaţiei zilei de 24 Ianuarie.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu